Foki är falsk!

Nu skiter jag i vad alla 8åriga fokilovers kommer dampa på mig nu.

Men jag är så jävla trött på den dära fjollan som tydligen äger rosetter o rosa.
MEN DET GÖR HON INTE. Lady gaga och massa kineser var LÅNGT före henne !
Och hon är inte sig själv i bloggen. Massvis med folk har sett henne gått på stan, hon är världens surapa & hon låter aldrig sin pojkvän ha lugn o ro, han måste springa efter henne o fotografera hennes rosa kläder o annat skit.
FALSKA JÄVEL.

Och hata alla småbarn som läser hennes blogg o ska försvara henne, ni känner inte henne.
o hon äger inte färgen rosa, och inte heller rosetter.



kissie är inte sig själv i bloggen, men hon erkänner det. men foki säger att hon är sig själv, fast de är inte sant!!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

"Och hata alla småbarn som läser hennes blogg o ska försvara henne, ni känner inte henne."



Öhm,

Ursäkta, som att de du gör är så mycket klokare då? Du känner henne uppenbarligen inte heller men det är fullt tillåtet att kasta skit gentemot henne istället för att försvara hon?

Äre någon som är pinsam så äre ju du ;s

2010-01-06 @ 00:43:23
Postat av: Angnetta

Angelica: Vem vet? Jag kanske känner henne. Mer än du gör, anonyma fjant.

2010-01-06 @ 02:30:50
Postat av: molly

det är ju det jag säger till dig hela tiden jag sa ju att hon fick det från ett jävla japansk youtube klipp och jag är verkligen inte en foki lover. jag kan erkänna själv att jag har gjort en rosett i mitt hår och jag kan erkänna att det var fel av mig att säga att hon var wannaber foki asså till kissie men det var hon lite (a) och jag vet att lady gaga var före foki med rosett i håret fast lady gaga har ju ett löshårs rosett som hon sätter på sitt huvud men jag bryr mig verkligen inte så sluta kommentera nertryckande grejer på min blogg bara för jag skrev så på kissies blogg.

2010-01-07 @ 17:26:02
URL: http://mollydacupcake.blogg.se/
Postat av: Maria

Någon som är lite avis kanske ?? ;)

2010-01-07 @ 18:29:14
URL: http://sugarpiehunnybun.blogg.se/
Postat av: Maria

Du känner henne inte, så då kan du inte säga att hon är falsk. eller hur?? :) "dumass"

2010-01-07 @ 22:25:36
URL: http://sugarpiehunnybun.blogg.se/
Postat av: Maria

Negativ ? Säg när jag var negativ ?? :S

Du skrev ju " Massvis med folk har sett henne gått på stan, hon är världens surapa & hon låter aldrig sin pojkvän ha lugn o ro" .Massvis med folk, är det du som är "massvis med folk" ? :)

2010-01-08 @ 01:23:10
URL: http://sugarpiehunnybun.blogg.se/
Postat av: Sofia

jag tycker du ska knipa igen din mun. Foki får läsare för hon är trevlig. visst alla har inte sina bra dagar, kanske andra var före henne med rosetter och allt. men hon för ut det till oss. Hur ska vi kunna känna någon via internet?

även om foki är den rosa dockan, så behöver hon alltid inte vara rosa. spelar väll fan ingenroll.

Kissie får läsare genom provisation. hon kanske är en bra tjej i verkligeheten. men jag ska säga dig. du fastnade i beroeendet av kissies blogg pga provication.

du har inget att säga till om lilla vän. det har ingen av oss. men sluta hacka ner bloggläsare.

PUSS!

2010-02-23 @ 22:15:23
URL: http://ssofialindqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahah så jävla sant! you go girl

2010-09-29 @ 20:59:25
Postat av: Amanda

Det kanske du som är avundsjuk på henne!

Som om du känner henne då eller?

Jag är inte dum!

Idi

2011-03-02 @ 16:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0